Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с климатроника

    Здравейте.Много съм чел във форума и има много поучителни и интересни неща,но не можах да намера решение на моя проблем.Значи вчера напълних климатика с фреон(майстор го пълни),работи около 15 мин и спира да духа студено,но компресора не спира да върти.Майстора каза че виждал за първи път такова нещо.От начало се кълнеше че фреона бил истекъл,но като застанах малко и го пуснах пак започна да духа студено, и така пак до няколко минути и спира пак.Може ли да е някяква кмпутерна грешка или релето просто да изключва като загрее?ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
    Alfa 156 2.0T.S selespeed

  • #2
    Колега виж дали като тръгне климатика след малко трябва да тръгне и перката на радиатора дори и колата да не е загряла. Тоя майстор като пълни климатика закачи ли ти манометър и на високото налягане защото има голяма вероятност да имаш и датчик за високо налягане който да ти изключва климатика.
    Ако перката тръгва и проблемът си остава отиди на пароструйка да ти измият кондензатора на климатика( нямаш представа до какви промени води задръстен кондензатор) и не на последно място виж и релетата на климатика - на мен на фиата така се базика тръгва спира при положение че не ми е климатроник и проблема ми се оказа реле.
    Дано да съм бил полезен
    FIAT Punto 1,9 JTD
    EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
    sigpic

    Comment


    • #3
      Закача манометър и перката се включва.Работи си "като по учебник" каза майстора, и изведнъж просто спира да духа студено и налягането на компресора пада но той не спира да работи.Преди да го напълни,една тръба беше се охлабила и от там е истекъл.Затегнах я,като й смених и уплатнението.ще пробвам да замия кондензатора,мерси за предложението.А намерих в нета и инструкций какво се прави ако сменяш компресора.ако някой иска нека да го погледне за лична информация. http://reviews.ebay.co.uk/Alfa-Romeo-15 ... 0002707188
      А кндензатора кое по точно е?Радиатора ли?
      Alfa 156 2.0T.S selespeed

      Comment


      • #4
        нали като стигне оределена температура климатроника спира да духа?(не съм обръщал внимание на тва щото моя постоянно е на 18 градуса и не стига температурата ) та ако е тъка,следва да се влияе от температурния датчик в купето!? ако тоя датчик не замерва правилно може да е от там,а може просто да приказвам глупости и някой по разбиращ да ме поправи
        Аlfa156 1.8TS 2000

        Comment


        • #5
          Не знам дали като достигне температурата се гасе или просто само си сменя градусите.Интересното е че компресора продължава да работи а налягането в него пада,все едно е празен.ще пробвам да повърти повече системата,може както пише в инструкцийте при смена на компресора.нали беше напълно празен.
          Alfa 156 2.0T.S selespeed

          Comment


          • #6
            Ако е климатроник може да спира от датчика в купето, но и това се проверява лесно сложи го на LOW и би трябвало да не спира.
            Релетата ги почукни с ръка когато спре задължително.

            Да радиатора пред радиатора на двигателя е кондензатора на климатика.
            FIAT Punto 1,9 JTD
            EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
            sigpic

            Comment


            • #7
              Утре на всека цена ще хода да го измия.а днес ще ходо до го рачкам нещо щото нема да спа от нерви.дано се оправи.ако стане с пароструйката ще имаш по пиене
              Alfa 156 2.0T.S selespeed

              Comment

              Working...
              X